Aycicegi_ Zg99 Ağrılı gidiyor özellikle giyinirken kasık ağrılarım oluyor onun haricinde iyiyim çok şükür
Kulani Zg99 34+1 ben de cok fazla halsizlik var. Hiç bir işimi yapamiyorum sadece oyle biseyler atistirip surekli yatma halindeyim. Uyuyamiyorum da mide yanmasi da var. Zor geciyor son haftalar
ssevilmommy Zg99 32. Haftaya giriyorum yarın, bebegin herşeyi hazır. Ama kendi eksiklerimi tamamlıyamadım birtürlü. Varisim çok agrıyor, oturunca kalkmakta zor oluyor kuyruk sokumum çok agrıyor
Hacer65 Zg99 Bende 34 deyim hareket etmek hele oturup kalkmak çok zor oldu , hep dinlenerek geçiyor . sağlıkla kavuşuruz inşallah bebislere
Zg99 Aycicegi_ çok şükür sevindim 🌸 kasık ağrısı bende de oluyor ama oturarak kıyafet giymeye çalışıyorum çorap ayakkabı giyerken zorlanıyorum eşim yardımcı oluyor 🤷♀️🙈😁
Mucizem0301 Aycicegi_ ya benimde kasik ağrım var özellikle adım atarken oturduğum yerden kalkarken iç bacak kısmına da vuruyor agri
Niluka Aycicegi_ kasık ağrısı beni de mahvediyor donumu giyemiyorum afedersin Akşam da 7 den sonra tamamen pilim bitiyor her yerim ağrıyor 9 da 10 da uyuyorum
Sclozdgru Zg99 benim de öyle adet olacakmışım gibi bazen böyle hafif bi baskı hissediyorum dinlenince geçiyor bide hareketleri nasıl sizin her gün düzenli hissediyomusunuz benim oluyor bi gün çok haraketli iki gün çok nadir vuruyo falan hep bi korkuyla gidiyo da az kaldı ilk gebeliğim bide tüp bebek korkuyo insan 🥹
Zg99 Sclozdgru kasık ağrısı genelde yürümekte zorluyor beni bir de yatakta dönerken fark ediyorum kasık ağrısını baskısını. Hareketli maşallah oğlum Dr uma günde 15 hareket bekleriz dedi ama ben saymiyorum açıkçası psikolojim bozuluyor 15 olmazsa diye bu konuda yanlış yönlendirmek istemem siz sayın tabi ki 15 den az olursa dr a gidersiniz. Yorgun olduğumda hareketleri azalıyor bebeğimin de o zaman anlıyorum. Siz de içinizi ferah tutun. 🌸🙏
Aybukecee Sclozdgru benimde ilk gebeliğim tüp bebek kaçıncı haftadasınız doktorunuz doğum şekliyle ilgili bişey dedi mi
Ss2016 Sclozdgru aunı durum bende var kasıklarda bası hissediyorum bazen normal dedi doktor. Son 4 gündür de iki tabak koysam bi yere sanki tonlarca iş yapmış gibi yorgun hissediyorum kendimi 🙄 Bir gün çok çok hareketli ise ertesi gün biraz daha durgun oluyor durgun olduğu zamanlar hareketlerini sayıyorum yeterli ise hiç dert etmiyorum benimde tüp bebek sizin gibi o yüzden ister istemez endişe oluyor insanın içinde ☺
Zg99 Kulani vitamin kullanıyor musunuz acaba. Bende bir iş yapsam bile hemen dinlenmek istiyorum. Son haftaları dinlenerek geçireceğiz sanırım bebisler büyüdükçe yoruluyor insan 🌸🌸
Filizcimm56 Kulani askm nası ya ben ben 35 im öyle bi enerjiliyim ki gün içinde ve akşamları geceleri hele saatlerce evi temizlesem yorulmam çok enerjiğim maşallah 🧿 ama sabahları uyanınca o halsizlik oluyor tabiki
Kulani Zg99 hangi vitaminleri kullanıyorsunuz. Kan ilacı. Ocean mummy ve magnezyum kullanıyorum ben. Başka kullandıklarınız var mı
Zg99 ssevilmommy çok geçmiş olsun. Ben çoğu şeyi tamamladım hastane çantam hazır aklıma geldikçe ekliyorum bisiler 🌸
Zg99 Hacer65 inşallah sağlıcakla kavuşuruz 🫶🏻 bizde de işler zorlaşmaya başladı yatmak kalmak zorluyor
Babycome123321 Zg99 32+3 olduk son bi kaç gündür belden aşağım ağrıyor bacaklarım kalçam dayak yemiş gibiyim
Zg99 Babycome123321 bebis normal doğum pozisyonda ise ağrı fazla oluyormuş benim için öyle demişlerdi 🌼
nazligiz Babycome123321 32+2 olduk bizde aynı bende öyle belden aşağım ağrıyor ayakta çok durunca bileklerim sızlıyor
Zg99 Yasemin12344 vaktinde sağlıcakla gelsin inşallah canım 🫶🏻😁🥰 benim oğlum da nst de sancı çıktı bekler inşallah 2 gün var aramızda
arcmom Yasemin12344 sizin kız mı ?? 25 Ekim erken değil mi ondan merak ettim Dr böyle bir tarih verdi sanırım. Bende 34+3’m
Darkparadisee Yasemin12344 34 +3 teyim bende en erken 4 kasımda sezeryana alırız dedi ama bebişede bağlı tabi
bilgegani55 Merve32- Seninle aynıyız ☺️ Gelişimi ilerde felan diyo ki doktorun nasıl durumun aynı olunca sorular arttı bende 😅
Asyaaygunkaraman Zg99 bugün 33 olduk bel ağrısı mide yanması baskı şuan bunlar birde çok hareketli bazen vurduğu zaman aglamak istiyorum o derece ağrıtıyor doktorum 38de alırız dedi 2. Sezeryanim olacak