mimikralicesi likapaa53 evet ben 6 aylıktan odasını ayırmıştım birde kendi kendine uyuyor maşallah uyumlu bir çocuğum var ama zaman geçtikçe insan üşeniyor
likapaa53 mimikralicesi o zaman h düşünme canım maşallah birde dediğim gbi hemen olcağınında garantisi yok benim kızım ilk aydan olmuştı ama bu sefer 3. Ayımız hala bekliyoruz
Smrkrtp Bence rekor bende kızım ela 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendim şuanda 2bck aylık hamileyim. Allah nasip ederse zamanında olursa aralarında 15 ay olacak sadece der ve susarım 😬
Amanbedunya mimikralicesi benm kızım Ağustos 2020 doğumlu geçen yıldan düşünmeye başladık ama kızım zor bi çocuk diye vazgeçtik ama sonra sürpriz 😄😄😄 şuan 30 haftalık hamileym maddi manevi hazırdk ama herşey tepetaklak oldu. Hamileliği öğrendğimden beri çok zor günler geçiriyorm. Demem o ki herşeyin hayırlısı biz ne kadar plan yapsak boş. Rabbimin yazdığını yaşıyoruz 🌸
canmyavrum mimikralicesi kısmetimiz bu zamanmış🙈 istiyorsanız yapın bemnce zaten çok bi fark yok daha ne zamn nasip olacagıda bellisiz
greybrde mimikralicesi oğlum 20 gün sonra 3 yaşına girecek bizde başladık 2. İçin çalışmalara elbet olacak yani bugün değilse yarın ertelemeyin bence yaşınız gençken doğrun gitsin 😀 sene senesini aratıyor çünkü birde herşeyin fiyatı artıp gidiyor oğluma 90₺ aldığım bez 200₺ olmuş aradan 3 sene geçti sadece bu sadece bez fiyatı hastane kılık kıyafet vs hariç yeni