mimikralicesi evet heleki 3 yaştan sonra idare etmek daha zor oluyor 1,5 ay önce resmen ağladı kucağımda kardeşim olsaydı diye ben çok pişmanım geçen sene o kadar buralarda post açtım ama beklediğime gerçi ben eşimden dolayıda bekledim o istese tamamdım o bekletti beni rahatlığın tadını çıkaralım dedi eşinde istiyorsa bekleme ben 3. Yü düşünürsem 2-2,5 yaştan sonra başlıcam denemeye zaten doğana kadar tuvaletinide alıştırmış odasınıda ayırmış oluyosun o süreçte o işlerde halloluyor