Hazalaskin spiralin herhangi bir yan etkisi olmadığı doğru ama 2-3 ay kadar vücut yadırgayabilir o esnada kanamanız normalden bir tık fazla olabilir. Bu geçici. Belki de hiç olmaz. Benim 2 ay belli belirsiz fazla kanamam oldu diye hatırlıyorum. Sonrasında bir problem yaşamadım. Adet döneminde taktırmıştım. Adetim bitince batma yaşadık. Ben hissetmedim, eşim hissetti. Doktorum da bu ihtimalden bahsetmişti. Gynefixte ip yok, tamamı bakır olduğu için erkek için his ihtimali olabiliyor. Bu durumda doktor biraz daha kısaltıyor. Biz de öyle yaptık sonrasında bir sıkıntı olmadı. Benim 6 ayda bir kontrolüm hiç olmadı. Senede 1 çağırdı. İlk sene gittiğimde smear testini de tekrarladı. Sonrasında 2 yıl sonra görüşelim dedi. 2,5 yıl civarı kullandım. Bunda eğer spiral yerinden çıkıyorsa doktor takamamış demektir. Tutunamama gibi bir olasılık yok. 2 boy spiral var Dr ölçüm yapıp seçiyor. Alerji durumu için önceden sormuş olabilir. Gynefixi doktoruna taktırmak çok önemli gerçekten. Ben bununla hamile kalan da duydum. %0,01 olasılıkla dirençli sperm olabilir. Ya da doktor hatası başka bir açıklaması yok.
Ben güvenle kullandım. Hiçbir yan etki de yaşamadım. Sizin de memnun kalmanızı dilerim. Zamanında 2 tam altın parası vermiştim 😂😂😂😂 unutmadım unutamam.