Ftmnur11 Kizlar s.a.t 12 Eylül olup gebelik bekleyen varmı aranızda ? Test falan yaptinizmi belirtiniz varmı ? 🤷🏻♀️♥️
Kkardelenn1 Ftmnur11 bende sat 12 beklemedeyin gecikme olursa test yaparım pazartesiye kadar beklemeyi umut ediyorum
Merve_kucuk Ftmnur11 Ezgezg Benim ki 8 eylüldü. 6 ekimde olmam lazımdı 4 gün gecikince yani 10 Ekim de test yaptım pozitifi görmüştüm. Tek belirtim her an adet olacakmışım gibi ağrım vardı
Fethiyedrk Ftmnur11 benimde 13 eylul :) dun aksam kahverengi leke geldi biraz ve butun gece hafif adet agrisi gibi bi agri vardi suanda yok
Ezgezg Ne belirti olması gerek bilemiyorum ama bi haftadır hasta olcak gibiyim bekliyorum öyle bakalım:(
Bsracraak Benim de 12 5 gün var adetime amaaa kan testi verdim bu gün 25.43 çıktı hamilemiyim yaniiiiii ben ?
Bsracraak En iyi sonuç veren haftasını hesaplayacağım bir uygulama var mı ? Değerim çok da yüksek değil eşime de şu an birşey demek istemiyorum