Btlbet ben ikisinden de korkuyorum bazen diyorum doktoruma söylim sezeryan olim sonra diyorum ya normal yapapilirsem bunu başara bilirsem falla sancı gelene kadar beklicem baktım korktugum kadar degil normal doguracagım yok dayanamıyorum beni alın sezeryana diye elimden geleni yapıcam