Ya işte bu durum çok üzücü benimde 2.kızım geliyor sanki eşimle ben eksik birşey yapmışız gibi üzülenler oldu 28 haftalık hala da senin karnın erkek gibi yok sen güzelleşmişsin erkek olabilir mi gibi saçmalamalar ara ara devam ediyor bir ara beni bile çöküşe götürse de çıktım sıyrıldım şimdi dünya harikamı bekliyorum ve öyle davranıyorum alışverişini heyecanını ilkmiş gibi hissediyorum hissettiriyorum 🙂 ama tabi rabbim ikisinden de nasip etsin bu şekilde davrananlardan konuşanlardan nefret ediyorum eminim sonra 3.çocuk muhabbetini çok yapacağız bu cahiller ordusuyla