01180322 Bugün bı prensesimin daha olacağını öğrendim❤️bu haberi gülerek karşılayan annm ve ablm oldu Moral bozmada ustlerine yok ya, sağlıklı şükür diyeceklerine Ay ne bileyim ya bu insanlar neden boyle
superstar_00 01180322 Bunda gülecek ne var acaba tanıdığım onca insan var bir çocuk hasretiyle yanıp tutuşuyor tabii onlar öyle imtihana tabi tutulmadığı için gülmüşlerdir boşverin siz takmayın Rabbim hayırlı etsin.
sacmalamakizim 01180322 Hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 😊 benimde 2. Kızım olacak kimse bu zamana kadar bir şey demedi, zaten deselerdi ağızlarının payını da verirdim. 😄 Hiç takmayın ağzı olan konuşur, ne güzel süslü kızlar olacaklar. 😍🥰
turkan403 01180322 öyledir bacım öyle oğlu olana maşallah derler benmde üç kizim olucak emin misinz bii arkasi oglan olur blmem ne uc gebelik bize sürpriz oldu gelen allahtan geliyo insanin neyi eksikse onu istiyo ama maalesef çevremizdeki insanlar moral vermek yerine bozuyorlar
01180322 superstar_00 gulerekten kastım bı onlar sevindi. Eşimin ailesi hii dan başka bişey demedi , sağlıkla al kucağına dahi demek gelmemiş iclerinden
01180322 sacmalamakizim sanki uykusunu bölecek bezini sutumu alacak onlarda. Laf hakları yok zaten de bı hayırlı olsun demek zor sanki
melissannesi turkan403 erkekçi tayfa malesef ilahi kudretten haberi yok sanırım böyle yorum yapanlara sinir oluyorum Kız erkek farkedermi ya hepsi evlat🤲🏻🌸
incimina111 turkan403 kimse erkekçi falan değil hiç öyle demeyin benimde 2. Oğlum geliyor. Bende kız olmasını istemiştim erkek olduğunu öğrenip yakınlarımla paylaşınca yüzü düşen oldu:) neyse sağlıklı olsun da.. diyen oldu.. yanımda kız evlat başkadır konuşması yapan da oldu. Hepsi beni de üzdü ama umrumda değil evlatlarım hayırlı ve sağlıklı olsun yeter.
Yagmur3436 01180322 en yakinlarindan boyle tepki alinca uzuluyoruz benim gorumcemde bana buda kiz olucak uc tane kizin olucak dedi erkek cocuk istedigimi bildigi halde en yakinlarimizdan geliyor uzucu davranislar
01180322 melissannesi bn çok sevindim. İki gebeligimdede hep kizhissediyordum. , sadece moralimi öyle bozdularki. Evimiz küçük geniş bı eve gecelim dedik , Bebek kızsa gerek yokmus
Yagmur3436 Linamira sağlikla gelsinler insallah sonucta rabbimden geliyor her iki meyveyide rabbim herkese tattirsin ama boyle tahrik edici konusmalar sinir bozucu aaa buda mi kiz goren diyecek ki 10 tane kiz dogurmusum 3. Hamileliginiz kizlarla aynimiydi?
01180322 Linamira kurbn olsnlar kızlarımıza. Ay nasıl sinir bozucular ya , bı hayırlı olsn demek zormu. Kız erkek ikiside evlat degilmi ya
_Mother_ 01180322 bence sağlıklı olduğu için şükür edin insanları boşverşn bende ikinci kızıma hamileyim ama perşembe günü bebeğimde sıkıntı görüldü bugün amniyosentez yapıldı 3 günde yaşlandım resmen rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin
01180322 _Mother_ ay çok geçmiş olsun. Umarım sağ salim alırız kucaklarimiza. Bı hayırlı olsunu layık görmeyenler utansın
01180322 melissannesi ya kayinvalidemler bı hayırlı olsun demedi , içime öyle dert oldu ki . Kızımın tırnağına kurbn ederim onları ama bı mutluluğumu yasatmdilar
turkan403 melissannesi icim cok dolu kimse evlat ayrimi yapmaz ama bu el dili akrabalar maalesef ki yapiyo
mcansu 01180322 ne kadar güzel Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🌸 bende kızım olsun çok istiyorum ilki oğlan benim de inşallah rabbim sağlıklısını hayırlısını nasip etsin
01180322 mcansu umarım nasip olur❤️hiç tanımadığmz insanlar böyle Güzel seylwr yazarken yanimizdakiler hayırlı olsun demiyo ya
_Mother_ 01180322 amin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza ayrım yapanlara diyecek birşey bulamıyorum zaten Allah ıslah etsin
Linamira 01180322 yani bir de anlamadığım insan bunu kendi seçmiyor ki bir de devir değişti artık kız da aynı erkekti hani erkek çocuk aileye bakar yanında kalır diye düşünüyorlar ama onlar da evlenince evden ayrılıyor
Sumisali_ 01180322 sağlıkla kavuşun inşallah 🤲 Bende ikinci kızıma gebeyim benim de annem yaaa tüh keşke bu oğlan olsaydı demişti hala arada bir sorar kesin kızmıymış diye 😁 kayınvalidem bile sormadı yani siz düşünün 😁 takmayın kafanıza evlat evlattır.Rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın önemli olan bu 🤲
Sumisali_ 01180322 kesinlikle öyle binlerce şükür olsun benim hiç umrumda değil Rabbim kalbimden geçeni nasip eyledi 🤲