38+1 de sezaryenle doğum yaptım. 3080 gr doğdu. Bebeğimde solunum sıkıntısı olduğunu söylediler. Çok hızlı nefes alıyormuş. Yoğun bakımda küvezde ağzında ve burnunda hortumla duruyor. İçim acıyor onu öyle görünce. Bugün onu görmeye gideceğim süt sağıp yolluyorum sadece. Umarım iyi haberler alırım. Bu durumu yaşayan var mı acaba?