Uygulamaya göre son 9 görünüyor ama normal doğum olduğu için ilki bunu da öyle doğurmak istiyorum. Cuma günkü kontrolde 3600 ölçtü doktorum daha fazla kilo almadan doğurmak istiyordum ama kızım pek oralı değil gibi. Yarın sabah için tekrar çağırdı doktorum. 38+6 oluyoruz nst çektirip alttan muayene yapacağını söyledi yumuşama açıklık vs. var mı diye. Yoksa eğer ona göre konuşacağız bakalım. Tüm bebişler hayırlısıyla gelsin 🩷💙