1merves normal doğurmak istiyorum doktorumda bişey demedi henüz sezaryen falan diye bi sorun yaşamazsak sancımın yada suyumun gelmesini bekliyim diyorum ama bakalim olmazsa suni sancıyla normal doğurmayı denerim artık aksi gibi hiç açılmam da yoktu perşembe günki kontrolde bari açılma olsaydı egzersiyle falan ilerletmeye çalışayım ama oda yok yaptığım egzersizler yürüyüşler boşa gidiyor gibi hissediyorum🥲😂