murgan Tubis benim dr hala almıyor beni 40+6 oldum valla çocuk içimde büyüdü 😁😁😁 en son cuma benimde allah kurtarsın cnm rabbim sag saglim kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤗😇
Hazalarslan Tubis hadi bakalım sağlıkla kucağına al bebişini ☺ Benimde sancılarım başlamadı cuma günü mecburi olarak suni sancı verilecek suyum bitmek üzere 😕 Bakalım suni sancı hikayeni merakla bekliyorum umarım çok iyi geçer darısı da başıma olur 🙏🏻
Cansel Tubis bende 40 oldum bugün ve doktorum bekleyelim diyo çünkü ters bi durum yok diyo nst de sancı cıkmıyo ama akşamları çok kötü oluyorum Benin nasıl olcak bilmiyorum çok korkuyorum sezeryandan istemiyorum da insallh normal olur
NazliKanber07 Tubis kesinlikle epiduralle normal Doğum yapmanı öneririm bende bugün bu şekilde yaptım ve memnunum Allah'a şükür 🙏🏻