Tubis Kızlar sıra bize de geldi yarın Doğuma alınıcam😍 günüm geçtiği için suni sancı ile normal Doğum yapıcam inşallah.dualarınızda bizi de unutmayın😘 İnstagramda bizden haberler alabilirsiniz 👉 tugbacetincan
murgan Tubis benim dr hala almıyor beni 40+6 oldum valla çocuk içimde büyüdü 😁😁😁 en son cuma benimde allah kurtarsın cnm rabbim sag saglim kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤗😇
Cansel Tubis bende 40 oldum bugün ve doktorum bekleyelim diyo çünkü ters bi durum yok diyo nst de sancı cıkmıyo ama akşamları çok kötü oluyorum Benin nasıl olcak bilmiyorum çok korkuyorum sezeryandan istemiyorum da insallh normal olur
Zbydozkn3358 Tubis ay saglıcakla kucagına al inşllah Allah kolay dogum nasip etsin🙏 hissedilebilebiliyormu kanala girdigimde yanı siz hissettiniz mi ?
NurdanHakan Zbydozkn3358 insallah sancınız ve açılmanız hızlı bir şekilde başlar ve sağlıkla allah kucağınıza bebeğinizi Almayı nasip eder Doğum hikayenizi paylaşın olur mu
NazliKanber07 Tubis kesinlikle epiduralle normal Doğum yapmanı öneririm bende bugün bu şekilde yaptım ve memnunum Allah'a şükür 🙏🏻
pamuksekerinannesi Tubis Allah bir avazda kurtarsın cnm.. Sağlıkla gelsin minik kuzu hayırlı evlat olsun İnşallahh🙏🤗