Ablam 43 abim 40 yasında. ben 27 yasındayım. tekne kazıntısı yani 😂 ama bu hayatta abimle ablam olmasaydı ne yapardım bilmem. en büyük sansım kardeslerimin olması. allah yokluklarını göstermesin bana. bu devirde 2 cocuk bakmak cok zor. hem maddi acıdan hemde insanlar artık cok kötü… ama siz bu dünyadan göcüp gittiginizde kardesine sarılmalı destek bulmalı. hic bir dost arkadas kardes gibi olmuyor malesef. bence bir anne babanın cocuguna yaptıgı en büyük bencillik onu kardessiz bırakmaktır. rabbim hepimize güc kuvvet versin de hepimiz cocuklarımıza kol kanat gerelim insallah. sahsi fikrimi paylaşmak istedim 🙏🏻❤️