KurabiyeninAnnesi123 benim de büyük, ,5 küçük 5, aylık bu sene babası getirip götürecek öğleden sonra okulu tek çocuk zor gerçekten büyüler hep derdi küçük de olunca anlıyor insan bazen onlara bakıyorum kardeşini seviyor koruyor ikisi de erkek duygulanıyorum inş ileri de böyle hep birbirine omuz verirler koruyup kollarlar insan özlüyor birde bebek kokusunu eşim üçüncü de belki kız olur diye üçü bile istiyor nasip herşey den önce Rabb’im hayırlı ömürlü sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻😘