Akdere_44 evet stres cok onemli ister istemez korku oluyo ama ben de kendimi sakinlestiriyorum stres bebekleri en cok etkileyen sey bence benim de 3 kaybim var ikisi 8 haftalikken biri 23 haftalikken kaybettim insallah bebeklerimizi saglikla kucagimiza aliriz ben cok umutluyum bu sefer olacak inaniyorum rabbim yavrularimiza zamaninda saglikla kavustursun 🤲🏽🤲🏽🤲🏽 cinsiyet ne sizin