Aalyaaren Kubrasrlozd 2 li testim risksiz çıktı 3 lü testim riskli çıktı doktor nipt testi önerdi eğitim araştırma da kan verdim genetik için henüz sonucu gelmedi ama bu süre içinde detaylı Usg çektirdim doktor bir problem yok dedi 🤷🏼♀️
Barabar Kubrasrlozd ben tarama hiç yaptırmadım doktorum gereksiz gördüğünü söyledi nipt yonlendirdi bizde yaptırdık
Kubrasrlozd Aalyaaren aaa eğitim araştırmalarda nipt testi yapılıyor mu? Keşke bilseydim. Bizde 2 li teste yüksek riskli çıktı nipt testi önerdi o yüzden yaptırdık. Ama özel bi laboratuvarda devlette yapıldığını bilmiyordum
Kubrasrlozd Barabar nipt testi daha kapsamlı evet . Gerçekten ikili üçlü testler hamilelerin sadece motivasyonunu düşürüyor.
Aalyaaren Kubrasrlozd Benim de doktorum söyledi okadar para vermenize gerek yok eğitim araştırma da yapılıyor diye 400 tl gibi bir doktor ücreti ödedik sadece okadar ama sonuç süresi uzun oluyor biraz işte 🙄
Momy1 Aalyaaren bu testi yaptirmak icin hangi bolume gitmek gerekiyor aciklayabilir misiniz rica etsem
Mercan0652 Ben bu ikili üçlü testlerin fetal dna testleri gibi pahalı testlerin falan yaptirilmasi için para tuzağı olduğunu düşünmeye başladım artık çoğu yanlış çıkıyor boşu boşuna stres günah yani
Kubrasrlozd Mercan0652 gerçekten bende öyle düşünmeye başladım. Bu gibi testleri devlet kurumlarında yaptırmak en doğrusu 2. Çocukta anladım ama anladım
esraaa009 Kubrasrlozd devlet hastanesi de aynı özelde bence bende devlet hastanesinde yaptırdım ikili testimi ultrasonda her hangi bir sıkıntı çıkmadı ama kan testim 1/103 riskli çıktı fetal DNA önerdi doktorum devlettekiler de anlaşmalı olduğu için fark etmiyor yani devlet özel inanın
Kubrasrlozd esraaa009 haklısınız dış laboratuvara gönderiyor çoğu devlet hastanesi de. Sizin Dna testini nasıl çıktı peki? Sonuç bekliyorum bende
Aslaninannesi_ Kubrasrlozd o zaman bir şey çıkmaz merak etmeyin benim ultrasonda hiçbir bulgum yoktu ama kan riskli geldi başka bir prof. Konuştum bana dedi bir şey çıkmaz ama için rahat etmezse yaptır yaptırdım fetal dna temiz çıktı