ebru30 Nur67 gecen ay kullanmadım ama bu ay yine kullanacagım canım normalde onla takip ediyordum zaten
ebru30 Mercan0652 ben kan testi vermistim zaten o zaman bana tüm degerlerin iyi hic bir sorun yok dedi doktorum. demek ki o konuda da sorun yok sadece dogru zamanı beklemek gerek heralde 🫠
Mercan0652 ebru30 devlette yaptırdıysan e nabizdan bak bi tsh bakmişlar mi istersen. Normal dediyse öyledir demek ki evet zamani değil. Benim de 6. Ayda oldu zaten bazen hemen olmayabiliyor sabretmek gerek 😊
ebru30 Mercan0652 devlette degil özelde yaptırdım canım. insallah ben de senin gibi anne olabilirim, dua et benim icin 🙏🏻