Kızlar ben 3 senedir dogum kontrol hapı kullanıyordum. Bundan öncesinde kistlerim vardı sonra evlendim 1 senedir de korunmak icin kullandım. Temmuz ayından beri korunmuyoruz ilacı bıraktım yani. Size sorum su ben doktora da gittim planlı gebelik icin kan tahlili istedi eksik vitaminlere takviye verdi ve folik asit tavsiye etti. Ben düzenli olarak kullanıyorum ama bu sürecte inanılmaz sivilce bastı yüzümü. yanaklarım ve cenemde sürekli sivilce cıkıyor. belki stresten bilmiyorum ama bugun bir arkadasım hormon bozuklugu olabilir hormon testi ver dedi. doktorum benden hormon testi istememisti. sizce tekrar randevu alıp gitmeli miyim doktora, 4. aya girdik gebelikte yok malesef. bilgi olanlar bana anlatabilir mi acaba?