Mhsnogzby evet bende bir nisan da bir de agustos 15 de 2 kez 8 haftalık ilaçlı düşük yasadım.Dogal gebelikti ikiside,maalesef ilk düşükte verdim sanıyordum belçikada testi megerse normal kan testiymiş,genetik değilmiş.Bende 13 eylülde Kürtaj sonrası tam bir ay geçince türkiyeye geldim hemen kan testlerini genetik için verdim ve ayrıca tüp bebek işlemlerine başladım yumurtalarımı toplattım,yasım 41 oldugu ıcın beklemek istemedim.Kanlarımda pıhtışasma cıktı gebelık olursa ışac kullanacagım.Sizde mutlaka verin,hemen haöıle kalmak yerıne once bır en azından kan pıhtışasmasına baktırın cok sık yasanılan bır durumz