Hcansu Kızlar merhaba benim genetik sonucuma bakar mısın tıbbi genetik doktoru birşey yok dedi ama sizlerinde düşüncelerinizi merak ediyorum
Pembesarelle2 Hcansu Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Smyydlgcc Hcansu Sıkıntı yok sonucunda. Pıhtılaşma yok yani. Benim sonucumda düşük derece pıhtılaşma var, 16 haftaya kadar kan sulandırıcı iğne kullandım. Sizin gebelik kaybı mı var, neden yapıldı tahlil?
aycicegi22 Hcansu benimde bir sonucum heterezigottu doktolardan biri pıhtılaşma var biri yok dedi biri yatkınlık var dedi. En son önlem olarak yine kan sulandırıcı verildi
xEndless Hcansu Benimde 2 gende çıktı ama çok ciddi bir pıhtılaşma değil dedi 2 3 tane doktora gösterdim sonuçlarımı 2 kimyasal 1 dış gebelik geçirdim bende dış gebelik yuzunden ameliyat oldum ve şuan hamileyim hergun oksapar iğne kullanıyorum 😊 sanada coraspin veya oksapar iğne verir muhtemelen çok geçmiş olsun 💐
Hcansu Smyydlgcc evet ilk gebeliğin düşükle sonuçlandı ikinci gebeliğim dış gebel oldu 7+1 de sağ tüpümde görüldü ameliyat oldum sağ tüpümü aldırdım (mecburen 😭)bende tekrarlayan kayıplardan sonra test yaptırdım yani
AmineErva Hcansu benmde bitanesi heterozigt ilk kızım 5 yaşında sonradan başıma geldi iki diş gebelik gecrdm sol tüpüm aldılar ama doktorlar genetik için bişi olmaz ondan dedi
Smyydlgcc Hcansu İki gebelik kaybı olunca önlem amaçlı da kan sulandırıcı verebiliyorlar. Ama sizin tahlilde sıkıntı yok. Bir arkadaşımın da dış gebelik sonrası tek yumurtalığında işlem yapıldı. Tek yumurtalıkla şimdi 21 haftalık hamile. İnşallah sizin de en yakın zamanda sağlıkla gebeliğiniz olur 🌷
Hcansu AmineErva bana da öyle dedi ama aynı zamanda kadın doğum doktoruna da göster mutlaka dedi hakkımızda hayırlısı tabi ki Allah ne derse o
Hcansu aycicegi22 öyle dedi doktor ben yine de önlem amaçlı kadın doğum doktoruna göstereceğim nolur bulmaz
Mhsnogzby Kızlar bende 2. Kürtajımı olacağım kürtaj olduktan sonra mı gitmem lazım genetiğe yoksa şimdi de gitsem hemen olur mu
Vrouw Mhsnogzby kan pihtilasma testi icin trombofili testi vermelisiniz,onuda en erken 4 hafta sonra verin genelde 6 hafta bekleyin deniliyor,ihmal etmeyin mutlaka yaptirin,ozelde bir haftada sonuc cikiyor ⅞ bin tl test ucreti