Bat 11di 7 ekimde kan verdim 300 çıktı bugünde gidicem kan vermeye uygulamaya göre 4 haftaya girmişim bugün.
Sürekli kadın doğuma gitmek istemiyorum , ultrasona girmek istemiyorum mümkün olduğunca az gitmek istiyorum.
Keseyi en net ne zaman görebiliriz acaba bi hafta daha beklesem görünür mü?