metemom_ Merveece ben tüm kontrollerimi özelde yaptırdım çok memnundum ama doğumumu devlette yaptım bir fark olduğunu düşünmüyorum özellikle normal doğumda önemli olan ebeler kesinlikle bir sorun yaşamadım yine olsa yine devlette doğum yaparım
huzunluponcik Musel kendisi sürmedi ama orda masanın üstünde egordum ben söyledim ondan dokermisinix diye