Ben özele gidiyorum kontrollere, izmirde ilçede yaşıyorum devlete hiç gitmedim, bi tane özel var doğumhane yok diye duydum gitmedim. Tanıdıklarım da civar ilçelere ya da İzmir merkeze gidiyor bende öyle yaptım. Zaten burada kimsem yok kayınvalidemlere yakın olayım diye orayı seçtik. Hem de sağlık sigortamız var diye ilk kontrolden itibaren özele gittim.