Happymothers kader26_ vitafemin yazmıştı bana doktorum yanında da demir ilacı magnezyum ve d vitamini de vermişti
Mom_185 kader26_ kullandım 12 haftaya kadar ondan sonra idrar yollarında enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandm
kader26_ Mom_185 ben de de idrar yolu enfeksiyonu var ama çok yüksek değilmiş değeri antibiyotik ilk 3 ay da kullanilabiliyor mu? İdrar yolu için başka ne önerdi doktorunuz
Mercan0652 Ocean mummy kullanıyorum hamile kalmadan önce de kullandım değerlerimi düzeltti hatta doğurduktan sonra da devam edicem
Mom_185 kader26_ piyeloseptyl ve şase ilaç kullandım şu anlık geçti bugün vitamin ve çok mide yangınım vardı onun için ilaç yazdi
prensesimveannesi Birbebekannesi01 merhaba doktorum bana direk hamileliğim başında regenesis max verdi ayrıyeten folik asit vs vermedi 35.haftaya kadar bunu kullanacağız dedi heralde içinde folik asitte var değilmi
Birbebekannesi01 prensesimveannesi sanırım var ama yeterli dozda mi onu bilmiyorum. İlk 12 haftada günlük 400 mg folik asit tek başına kullanmıştım sonrasında d vitamini başladık daha sonra 16. Haftada multivutamin sonrasında demir hapı. İçeriğini bi kiyaslayin isterseniz
Smileylaylom Elenatal 2 ( ilk öğrendiğim zamandan beri kullanıyorum ) Vicium d3 ( yeni başladım buna ) Gyno tardyferon ( yaklaşık 2 aydır kullanıyorum )