Ferman21 Nur67 hala tık yok canim bende normalde 25 26 28 gun bir oluyorum bugun 28 gun oldu ama uygulamaya gore 2 gun geciktim. Dun test yaptm yok denilecek kadar silik bi cizgi vardi belkı gölgede olabilirdi bilmiyorum sasırdim 😊
Annekuzusu066 Ferman21 parol iç dediler içtim biraz geçti de akşam bidaha içerim 4 saat arayla alabilirsin dedi
Ferman21 Nur67 persembe cuma icin randevu bakacagim bulursam insallah kadin doguma gozukcem birde ilk kez basima geliyor affiniza sıgıniyorum acik sari renklerde gun icinde ara ara akintim oluyor bazen beyaz bazen sarü ilk defa basima geldi
Nur67 Ferman21 aksatma canım sarı yeşil enfeksiyon belirtisi oluyor genelde yine de yerleşme de olur belki