Sefika__ inşallah canım negatif görürsende moral bozma bekle beklediğin kadar bak ben 2 gün geciktim bu çıktı daha henüz bişey belli değil çünkü 2 gün daha bekledim toplam 4 gün oldu şuan bakalım yarına kadar olmazsam testi yeniden yapıcam bu sefer erken gebelik testi yapıcam umarım herşey istediğimiz gibi olur canım Allah tüm isteyenlere nasip etsin🥺🙏🏻