sudemustafa takip edildi günde 3-4 defa ölcüp kenara yazdım tansiyonu. Bol su icmeye başladım, tuzu azaltım. Bırazda olsa düzene girdi, arada 140 görüyodum ama birşey yapmama gerek kalmıyordu su iciyordum, camı acıp sol tarafıma uzanıyorum ve yarım saate kendilinden geri normalde döndü herseferinde. Bol su icmekden olsa gerek idrardaki protein kacağıda ortadan kayboldu ve diğer değerlerimde iyi olduğundan artık cokda gebelik zehirlenmesi diye düşünmüyoruz ama yinede doktorum karaciğer değerlerime vs bakıyor. Bende daha cok yüksek nabız problemi vardı daha kötü oldu onun icin ilaca başladık, ve o ilacda sanırım tansiyonada iyi geliyor belki ondan cıkmıyodır artık👍 gelişimi cok önemli rol oynuyor gebelik zehirlenmesinde ve bende hep haftasında ilerledi size doktorunuz ne dedi ?
33 haftalık oldum bende şuanlık iyim, arada cıkıyor ama dediğim gibi geri normale dönüypr yani☺️
Sağsağlim vaktinde kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi🫶