Polyana12 Gebelikte tansiyon yükselmesi önemli bir durum ihmal etme sakın. Önlemi alınmazsa, idrarda protein kaçağı eşlik ederse gebelik zehirlenmesine çevirebiliyor. Bende gebelik zehirlenmesi yaşadım ilk gebeliğimde ama sağlıkla doğum yaptım şimdi ikinci bebeğime hamileyim 12. Haftadan beri tansiyon ilacı kullanıyorum ama gebelik zehirlenmesine çevirmedi 34. Haftama girdim. Panik, telaş yapma sadece doktorun neyi nasıl önerdiyse onu yap.