Melissadmr Eşimle Tek isim sevdiğimiz için bebeğimizin ikili değil tek isim koyacağız ama kararsız kaldık son zamanlarda çok mu duyuldu
Bsk_cb Melissadmr çok güzel bir isim kedimin adı da leon çok seviyorum ben oğlum olsa aslan koyardım 💛🐣
Melissduru Melissadmr bizde erkek olursa aslan yada doruk düşünüyoruz aslan daha sıcak geliyor son zamanlar da 🥰
Melissadmr Melissduru evet sıcak geliyor hemde ağır bir isim. kız isim seçenekleri çok ama erkek isimleri kısıtlı
Ceycey22 Melissduru benim de oğluşum var adı doruk ama aslan ismi de güzel 😅 yine olsa yine doruk seçerdim ama
Freefam Melissadmr ben de cok begeniyorum ama yirtici hayvan agresif sinirli bi cocuk olur diyorlar kararsizim😕
aslaninannesi7 Melissadmr bizim oğlumuzun adı da aslan olacak nasipse. Çok beğeniyorum. Çok güzel bir isim
Mucize19 Hayvan isimleri bana tuhaf geliyor. Kedi köpek zürafa ayı yılan fare bunlar koyuluyor mesela ama tercih sizin tabi.
Sergul1425 Melissadmr aslan güzel isim fakat komşumun oğlunun ismi 12 katlı binada çocuğu duymayan yok aşırı yaramaz hareketli anaokulu na gidiyo diğer sınıflardan gören öğretmenler bile aslan dur aslan koşma diyo😀
Melissadmr Sergul1425 bende bundan korkuyorum😄 isim karakteristik olarak yansıyor huyuna suyuna ama aslan isminin bir ağırlığı da var kararsızlığımız bundan
Tgb_smh Melissadmr Yiğenimin adı aslan gerçekten bu ismin hakkını veriyor çocuk 2 yaşında şimdiden durusu hareketleri tavrı Aslan gibi bunu iyi anlamda söylüyorum tam bir ALFA çocuk 🧿🧿🧿
prens_prenses_annesi Melissadmr kuzenimde tek aslan koydu ama bnim fikrimce ben ogluma oyle bi isim vermezdim siz begendiyseniz koyabilirsiniz tabi