Eyseca gezentianne 1gece kaldı yoğun bakımda değeri düşünce aldık 2gunde bir kontrole gidiyoruz yine değeri sınırda çıktı bol bol besle kaka yaparsa düzelir dedi doktor pazartesi tekrar getir dedi eğer yine sinirda kalırsa tekrar alacaklar yoğun bakıma hafta sonu rengi daha sararır uyku hali devam ederse pazartesiyi bekleme hemen getir dedi çünkü Rh uyumsuzlugunda aniden yükseliyor sarılık gece birşeyi yoktu sabah sapsarı uyandı
_haticeeee_ Ben brh- eşim de brh+ bununla alakalı baya araştırma yaptım ama anlayamadım 8+4 günlüğüm yarın doktor kontrolüm var bu uyuşmazlık iğnesini bazen hemen bazen de 28 haftayı bekliyorlarmış nasıl karar veriyorlar biraz korkuyorum tedirginim
mervedmrcn _haticeeee_ 28. haftaya kadar kanaman olmazsa o haftayı bekliyorlar ama eğer kanaman olursa erkenden kaç haftalık olursan ol iğneyi yapıyorlar kan uyuşmazlığından kaynaklı düşük vs olmasın diye
m_mervee @_haticeeee_ hamilelikte kanama lekelenme olunca 3 gün içinde yapılması lazım benim yerleşme kanamam ve rahim içinde kanamam vardı ilk hamilelikte bekletilmeden yapıldı iğne..kanlar uyuşmadığı için vücut istemiyor bebeği önlemek için yapılıyor..Doğumdan önceki haftalarda yapıldı bebekle de uyuşmazlık vardı doğumdan sonra da yapıldı
mervedmrcn Selmakrktk 24 haftalık hamileyim ben negatif eşim pozitif bizde kan uyuşmazlığı var ama 28. Haftada iğne vurulacağım
Nhrr Selmakrktk e nabız da görünmüyorsa yapılmamıştır merak etmeyin. Eğer sezeryan olduysaniz kan pıhtılaşması içinde bir iğne yapıyorlar belki onu söylemişlerdir.
Selmakrktk Nhrr enabızda gözükmüyor canm.ama o zmn ne iğnesi yapıldı da sisteme geçmedi.çünkü pansuman,refakatçi vs bunlar hepsi sistemde gözüküyor bi o yok.kafamı karıştıran o.yanlışlıkla mı yapıldı acaba diye düşünüyorum
_haticeeee_ mervedmrcn elhamdulillah kanama vs olmadı sadece aşırı derece de akıntım var sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum yarın doktoruma hatırlatayım bunu
Nhrr Selmakrktk isterseniz doğum yaptığınız yere gidip tanısırsınız konuşanları bi sorun. Birde devlet hastanesi çoğu iğneyi size aldırıp yapıyorlar hastanede olmuyo. Ama bence kan pıhtılaşma iğnesi olabilir.
m_mervee @_haticeeee_ kanama yoksa korkmayın 28.haftada iğne yapılacak zaten doğumdan sonra da kan grubuna göre yapılacak