Benim 0- eşim B+ kan uyuşmazlığımiz gebelikte 29. Haftada iğne oldum dofumdan sonra bebegimde B+ olunca yine iğne vurdular ve bebeğimle Rh uyumsuzlugumuz olduğu için ani sarılık değeri yükseldi yenidoğan yoğun bakıma girdi ilk gebeligimde iğneleri oldum ama bir sorun yaşamadım 2.de kan uyuşmazlığıdan sarılık değeri çok arttı yoğun bakıma alındı