Denizpak tesekkur ederim kan idrar verdim ama zirt pirt hastaneye gelemem asansor yapilmadi binamiza en ust kattan in cik beni cok yoruyor dikişlerimde yeni zaten. Evden saglik hizmetini arayinca geliyor dedi doktor sagolsun artik onlari ayda 2 3 defa cagirir tetkik veririm. Benim bagisiklik cok düşük degerlerim cok dusuk surekli enfeksiyon geciriyorum mantar bende kronikleşmiş durumda diyebilirim gunde 4 5 kez pamuklu camasir degistiriyorum hepsini utuluylrum 90 derecede ayri yikaniyor bol bol ev yogurdu kefir sarimsak tuketiyorum ama yok gene ayni başa sariyor