Ara ara hafif kanamalar olup süreci sonuna kadar götüren var mı? 30+1 haftalığım yine pembe lekelenme oldu. Gecen haftalarda da oluyordu ama muayene de sıkıntı olmuyodu. Genel olarak bi enfeksiyon durumum var ama onunla alakalı mı serklajla alakalı mı bilmiyorum. Ve gerçekten bu durum oldulca psikolojimi bozuyor😔