2cocukluana_ yelda35 ilk oğlumda da bunda da ekşi yedim deli gibi hatta bu bebişin de erkek olacağına ekşi asermemle emin oldum doktor da erkek dedi 😅
Ask2108 Haftaya kadar aynıydım. Geceleri kalkıp zeytin yiyordum,devamlı turşu yemek istiyordum. Sonradan bir anda geçti şuan acayip tatlıya düşkünüm. Sabah akşam tatlı yemek istiyorum. Hayırlısıyla bir oğluşumuz olacak. 🌹
Hasret3449 Ask2108 ay bende senin gibiyim ya🤣şimdi tatlı gördüğümde deli oluyorum yemek için benimde sonuç oğlum oluyor sağlıkla gelsinler amin❤️
Ecekrk yelda35 bende devamlı zeytin yiyordum o haftalarda yeşil zeytin kavanoz kavanoz, uzun süre turşucu aradım çevrede 😂 cinsiyetimizde kız
aslan1905_ yelda35 ben kaşığa nar ekişisi sıkıp yiyordum bjwwjjqhqh 4 haftalık öğrendim limon yiyordum turşu filan bak ağzım sulandı hahahahaha 36+2 erkek anasıyım 😂
Bahartekinsoyy yelda35 bende ekşi yedim tatlıyı çok severim ama tatlıdan tiksindim ilk 3 ay limonu direk yiyordum yani hala da yiyorum ekşi ama tatlıyı da canım istiyor artık onla pek belli olmuyor
Hasret3449 yelda35 öyle bişey yok ben de aynı senin gibi yeşil zeytin yiye yiye yeşil elma turşu kısır hatta elmayı tuzluyorumdaa herkes kız dedi ama oğluşum geliyor hayırlısıyla amin❤️
Ayseguller O haftalarda ekli düşkünüydüm. Tatlı tarifi görünce bile midem bulanıyordu ki normalde tatlıyı çok severim. Herkes kız dedi durdu ama oğlum olacak 😀