yelda35 Kızlar 10 haftalık gebeyim Allahım bir ekşi yiyorum şuan yarın kilo zeytin yemişimdir. Dün bir tabak kısıra yarım limon sıktım hele ki turşu. Kesin kız diyorlar ama arkadaşım ekşi yiyip erkek doğurdu hahahaj
seyma0661 yelda35 bende ekşiyi o haftalarda çok severdim cinsiyetimiz de kız 😂 siz anlatınca ağzımın suyu aktı 🤤🤤
yelda35 seyma0661 yaa inşallah bir oğlumuz var bir de kızımız olursa ne mutlu ama erkek olursa da ne mutlu rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin.
BATA Ben de sürekli ekşi yiyordum hala da aynıyım gerçi. Tatlıdan inanılmaz soğudum bu süreçte. Kızım olacak ☺️
Ilosumm yelda35 ben kızımda aşırı tatlı istiyordu canım hatta rüyamda görüyordum o derece 😄 ama şuan bende 10+4 üm ve sevmediğim ne ekşi varsa hepsini ağzım sulanarak yiyorum kendime bile şaşırıyorum 😄