Merhaba şu an 34+4 günlük hamileyim. Dün gece bel ağrım başladı sabah kalktığımda kasiklarim ağrıyordu. Ve bu saat oldu bel ağrım geçmedi. Ayağa kalktıkça da kasıklarım ağrıyor karnımda acı var. Bebek de sürekli toplanıyor gibi ittiriyor iki yandan. Normaldir diye düşündüm ama hala geçmedi. Başına gelen var mı? Acile gitmedim pazartesi günü muayene olacağım diye sizce ne uapayim korkulacak bir durum mu?