lebi5666 Ben gebelik üritikeri için kullanıyorum günde 2 adet, dermatologum gebelikte maksimum 2 adet kullanılabileceğini söyledi. Jinekologum da bir sakınca görmedi.
Yagsyep lebi5666 merhabalar bende 5 haftalık hamileyim ve ürtiker tanım var önceden bilaxten kullanıyordum onu kestiler allerset verdiler. Her gün kullanmak zorundayım. Ama içim çok huzursuz. Bir sıkıntın olmadı değil mi ? İnşallah sıkıntısız halletmişsindir doğum sürecini de
arslann43 01Hacer01 bende kullanıyorum üç kadın doktoruna sordum kullan dedi b katagorisi kullanılıyor
lebi5666 Yagsyep merhabalar, gebelik ürtikeri dolayısıyla 33.- 34. Haftalarda başladım kullanmaya , doğuma kadar kullandım. 16 Ekim 2024 de doğum yaptım çok şükür bir sorun olmadı .
Fuunndaaa 01Hacer01 banada yazdı alerji çıkartmıştır kaşınmaktan duramadım ama yinede içmedim ne olur ne olmaz diye