01Hacer01 17 haftalık hamileyim, alerjim var özellik mevsim geçişi çok hapşırıyorum, kasıklarıma ağrılar giriyor, sağlık ocağından bu ilacı yazdı doktorum. Bugün 1 tane içtim ama içim de hiç rahat değil, bu konuda bilgisi olan var mı?
Evrimnbe 01Hacer01 merhaba hamilelikte kullanılmaz diye biliyorum keşke doktorunuza sormadan içmeseydiniz
Emos42 01Hacer01 benim doktorum asla izin vermedi sadece ventoline izin verdi çok çok nefesin daralirsa öyle kullann dedi onu da
Ftmnur11 01Hacer01 doktorlar yazıyor bunu ama kullanılması önerilmiyor genelde Benim oğlumda kullanıyor 6 yaşında ogum alerjik bı çocuk hapsuruk burun tıkanıklığı falan oluyor işte bu mevsimlerde yatmadan önce veriyorum bende. Bana sorarsan kullanma derim biliyorum zor bu durumu yaşamak ama en azından doğal şeylerle idare etmeye çalış canım.ilac sonuçta zararlidir diye düşünüyorum
Ftsokn Alerji için bende allerset kullanıyodum hamile kalmadan önce ama doktorum değiştirdi onceair diye bi ilaç verdi. İstersen tekrar bi doktoruna sorunuz 01Hacer01
01Hacer01 Evrimnbe yazan doktor da hamile olduğumu bilerek yazdı. Normalde hep farklı bir ilaç kullanıyorum hamile kalınca bırakmıştım. Doktorun bir bildiği vardır dedim ama… En güzeli içmemek tabi, ama sık hapşırmak ta iyi değil diye biliyorum. Evet en doğrusu kendi doktorumu da bilgilendirmek. Teşekkürler
littlemiddle Bana sinüzit için verdi geçen ay KBB uzmanı. Alerjim yok aslında ama burnumun içi çok ödem olmuş, seni rahatlatır gebelikte fazla seçeneğimiz olmuyor demişti. Ben alırken eczacıya da sordum, kullanılıyor gebelikte ama uzun süre kullanmayın demişti. 3 gün kullanıp bıraktım. Kadın Doğum doktorunuza danışın bence eğer uzun süre kullanmayı planlıyorsanız veya emin değilseniz. İçinde gebelik için kullanılır yazmıyor. Bu yüzden devam etmedim ben.
01Hacer01 Ftsokn bende hamilelik öncesi başka ilaç kullanıyordum bunu verince bir bildigi vardır dedim. Nedense dalgınlığıma geldi kullandıktan sonra internete baktım. Kullanılmasını kesinlikle öneriyorlar. 😞
Ftmnur11 01Hacer01 biliyorum bu alerjik hapsurugun nasıl oldugunu arka arkaya geliyor gelince .oğlumda perişan oluyor Ama bı araştırın bakalım belki doğal bı çözüm bulursunuz :) ilaç en son çareniz olsun
Buraksmama 01Hacer01 benim polen alerjim var. Şuan mevsimi değil ama yine de doktora sormuştum. Cetrizin kullanabilir miyim alerji zamanı diye. Kullanabilirsin sorun olmaz dedi. Allerset hakkında bı fikrim yok. İstersen alternatif bu da olabilir doktor yazmasına gerek yok direk alınıyor. Ama doktora sormak lazım tabiki
Sumisali_ 01Hacer01 ben allerset i kendi alerji ilacımın yeterli gelmediği yerde kullanıyorum.Bu ikinci gebeliğim ikisinde de kullandım.Doktorumun da bilgisi var sorun olmadı.Atrıca göğüs hastalıkları doktorum yazdı o da bir problem olmadığını söyledi ama tabi bana olmadı size de olmaz diyemem isterseniz bi kadın doğum doktorunuza da danışın.
01Hacer01 Sumisali_ yorumunuz için sağolun yeni içmiştim çok vesveselendim, tam kendimi kustursam mi diye düşünüyordum cevap verdiniz bir nebze olsun rahatladım teşekkürler ama bir daha kendi doktoruma da sormadan kullanmam 💕
Mervecimbidur 01Hacer01 34 haftalığım kaşıntı yüzünden kullanıyorum bu ilacı 10 mg dozu özellikle sordum doktorlara mg düşük olduğu için ni problem olmaz dedi Allah var bi problem yaşamadım. Yorumları okuma direkt doktoruna sor öyle kullan herkes bişey diyo burda
Sedaerva03 Kızlar ben 3 ayımdan sonra sürekli olarak kullanıyorum doktorum bir sorun olmayacağını söyledi içmezsem hamileliğim zehir olurdu bana 39 haftalığım hala kullanıyorum