34.haftadayim hamileliğin başında hamile yastığı almıştım Allah bunu icat edenden razı olsun bi yanına sırtımı dayıyorum alttan bacağımı geçirip önden de sarılıyorum resmen yoldaş oldu bana bu olmasa asla yatamazdım ki yan yatmaktan nefret ederim bu yastık sayesinde uyku uyuyorum. Evde herkes gözümün içine bakıyor doğursam yastığı hemen kapacaklar 😅