Alyadnz33 ben özelde bir doktora gidiyordum sigara içiyor musun dedi bende evet içiyorum uzun süredir bırakamıyorum içmeyi bıraktığım an strese giriyorum dedim. O da dedi ki bırakma ama çok azaltmaya bak kendini steeste hissettiğin an iç dedi. İlk kızımda bıraktım stresten düşük tehlikesi yaşadım çok zorluklarla kızıma kavuştum. İkinci kızımda da aynı şeyleri yaşamak korkuttu. Stres sigaradan daha çok zarar verir demişti. İçin asla demiyorum keşke elimden gelseydi de bende bıraksaydım ama ne yazık ki içtim sorunlu bir hayatım vardı ben tek sigara rahatlatıyordu. İmkanınız varsa lütfen bırakmaya çalışın yoksa da günde 1 2 den fazla içmeyin 😟