Çok zor bıraktım ama tabiki bıraktım. Yanımda içilmesine de asla izin vermiyorum annem,babam,eşim hepsi içiyor sonra da biraz balkonda oturuyorlar anneme de açık açık söylüyorum bu şekilde içmeye devam edersen bebeğe yaklasamazsin diye bizim ailede de herkes çok düşüncelidir haklısın diyorlar. Kizimda hemen bırakmıştım bu gebeliğimde çok zorlandım ama bu riski asla alamazdım bi sigara için bebeğimi etkilemeye değmez