Mrvsmt2502 mihraninannesi02 ilk kızımın ilk hamilelik belirtisi bel ağrısıydı 🥲 üstünsen 4 sene geçti hala belim ağrıyor kızım fıtıkla geldi 🤷♀️
NKaratk mihraninannesi02 hayır sormadım hiç. Sert bi masaj olmadığı için sıkıntı olacağını sanmıyorum süreyi de kısa tutuyorum ve çok ihtiyacım oldukça yaptırıyorum sık sık yapmıyorum
Naznaz110 mihraninannesi02 ben oo haftalarda oturamiyordum bildiğin 2 dk oturduğum an bel ağrım başlıyordu ileride geçiyor
mihraninannesi02 Rabiamina belki benim magnezyum değerim iyi diye vermemiştir bir şey de demedi hiç maalesef bende şu an öyleydim eşim olmasa dönemem 🥲
mucizemgelsin61 mihraninannesi02 Yok tam kan aldılar en son onların içinde olmuyor vitamin değerlerini ayrı baktırmam gerekiyor
Cansado2021 mihraninannesi02 hamilelik belirtisi olarak da ağrımışmıydı ben çatlatma iğnesi kullandım 10 günüm şiddetli bi bel ağrım var birsey kaldırdım ağrıttım desem dikkat ettim ağır kaldırmadım hiç test günümede var ama yatakta dönerken bile batıyo sağ tarafa doğru bacağıma vuruyor ilk kez böyle ağrı yaşıyorum ovuncada geçmiyo
2cocukluana_ mihraninannesi02 19+6 benim de kuzum bel ağrısı bacağıma vuruyo yatarken kalkarken yürürken ayy bitmiyo magnezyum kullanınca rahatlıyorm biraz ama günde iki kere kullansam daha iyi olcak sanırım doktoruma danisicam salı kontrolüm var bakalım oğlum olacak nasipse
mucizemgelsin61 Ben dün biraz temizlik yaptım yani gece ağrısından asla uyuyamadım iki taraflı hemde kalçalarım ağrıyor üstüne basamıyorum bacaklarımın tökezliyorum yani çok fenayım akşamdan beri
mihraninannesi02 Cansado2021 hamilelik belirtim hiç olmadı adet gecikmesi yaşayarak öğrendim bu arada bel ağrılarım geçti benim zamanla sizin de geçer belki
mihraninannesi02 Cansado2021 yaa olsun üzülmeyin nasip Allahım en güzel zamanda versin size inşallah 🫶🏼