Morsalkim
Ya yerim seni 🥹❤️
Teşekkür ederim 🙏
Tam haber vermeye gelmiştim bende senin mesajını gördüm ayhh daha bi mutlu oldum
Yeni geldim hastaneden şimdi hareketleri güzel dedi bakarkende baya hareket etti ki hissettin mi diyor evet dedim zaten her hareketini hissedemezsin dedi biliyprum da yinede endişeleniyor insan ağrılarım var zaten onceden geldiğim zamn da sağlık sorunlarımı söylemiştim doktoruma kontrol için nstye bağladı ordada hareketliydi başlarda şunu anlamıyorum gün içerisinde o kadar hareket etmesini beklerken ve o kadar şey denerken ulturasonda baya hareketliydi ki zaten her gittiğimde kendi içinde harektli olduğunu söylüyordu doktorum ileriki zamnlarda daha düzenli olur dedi ilk gebeliğin dedi . nst de ulturasonda da bir sorun çıkmadı .Gelişimi güzel dedi hareketli de dedi kendi kendine aksiyete oluşturma dedi . Özetle böyle :) Ama iste insan endiseleniyor .Saglik sorunlrim icin de gittim polikinlige o da suan mudahele edemiyorlar dogumdan sonra tedavi ❤️❤️🙏🥰