Tugceozturkk haftamız aynı. Benim de bebeğim gün içinde çok hareket eden bi bebek değil sakin oluşuna bağlıyorum ben. Burda bazı yorumları okuyorum kaburgama vuruyor acıtıyor, vajinaya vuruyor, çok hareketli geceleri uyutmuyor falan diyorlar haftama yakın olanlar. Ben de hiç böyle durumlar olmuyor gün içinde az da olsa hareketini hissediyim yeter modundayım. Ama sen yine de doktoruna görün akşama kadar hiç hissetmemen normal olmayabilir ✨