Rabiaacg Hempol canım iyi bir hastaneye gittik bugün maalesef düşük yapıyorum eğer yapamazsam çarşamba vakumla alcaklarmış çok önemli gerçekten iyi bir doktor iyi bir hastane tecrübe oldu çünkü cumartesi gittiğim doktor bana iğne vermişti
Hempol Rabiaacg nerde yaşıyorsun canım. İyi yapmışsın neden düşük yapmışsın onu da öğren ona göre planlama yaparsın çok geçmiş olsun
Rabiaacg Hempol bakırköy istanbulda yaşıyorum valla şuan tek istediğim kendi kendine düşük olsun yoksa vakumla işlem görcekmişim
Hempol Rabiaacg a bende şişlideyim . Ya inşallah insan gerçekten öyle istiyor ama baya pıhtılı geliyor diyordun öyle devam etmiyor mu beta kaça düşmüş