Hempol Alyadnz33 benimde 2000 geçti ama göremiyorlar bide değerler dengesizleri bende düşmüyor ama tam da düzenli artmıyor artık
xEndless Hempol İlk defa duydum böyle birşey bende geçirdim dış gebelik ama ailemde hiç dış gebelik geçiren kimse yok.. Bildiğim kadarıyla tüplerde sıkıntı olunca, ya da enfeksiyon vs sebep oluyormuş.. Bazende bi sebep yokken oluyor 🤔
Hempol Alyadnz33 kanama yok çok şükür bugünde kan verdim 3440 çıktı ama kese tam görmediler bi şe gördüler ama tam emin değiller
Hempol Alyadnz33 alttan bakıyorlar hep zaten ama bugün anca puslu bi şe gördüler emin olamadılar geç döllenme gibi düşünüyorlar galiba şuan enteresan onlar açısından da
Hempol Rabiaacg dış gebelik yaşıyorum rahim boş çıktı dün iğne vuruldum tüptede yeri tespiti edilemedi ama beta değerleriyle anlaşıldı durum
Rabiaacg Hempol canım benim çok geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm ama moralini yüksek tut bir sonraki bebeğin çok sağlıklı olur inşallah. Bende korkuyorum pazartesi yaptırdım 1000 ikinci gün salı 1400 perşembe 2520 çıktı ama aşırı alt karnım ağrıyor sol tarafım ve kanamam var sende hiç belirti oldumu
Hempol Rabiaacg çok teşekkür ederim. Ya olmaz mı öğrendiğimden bu yana karnım hep şişti ağrı ara ara kahverengi akıntım vardı şeninde malesefki düzensiz artmış görünüyor kese görebildiler mi değer 2000 geçmiş artık
Rabiaacg Hempol aynı belirtiler var ağrı ki geçmeyen ağrı kanamam bugün kırmızıya döndü benimde şiş ped taktım artık ve pıhtılı geliyor :( yarın muayene randevum var inşallah iyi geçer yarın yazarım
Hempol Rabiaacg muhakkak yaz yeterki dış gebelik olmasın o çok zor hiç üzülme yeterki kendiiinden düşsün benden de çok değişl şeyler düştü doktora gösterdim olabilir dedi bakalım sabahki kan sonucunda belli olur 🤗
Rabiaacg Hempol evet dış gebelikten çok korkuyorum allah razı olsun dua edicem senin içinde canım çok sağol
Rabiaacg Hempol çok şükür dış gebelik değilmiş kesesi oluşmuş geç döllenme var dedi ama benim kırmızı kanamam var ve pıhtılı dünde çok sancım vardı regl ağrısından bile kötü doktor bana %90 yerleşme kanaması olabilir %10 düşük olabilir dedi cumartesi bakcaz bakalım hayırlısı olsun inşallah :)
Hempol Rabiaacg oh iyi bari dış gebelik olmasında sevindim senin adına ilaç verdi mi doktor düşük önleyici
Hempol Kubraa-1 beta çok iyidi aslında 23 Eylül 52 24 Eylül 91 26 Eylül 203 1 Ekim 728 burda bozdu 2 Ekim 889 4 Ekim 2038 6 ekimde 2246 burda netleşti işte artıyor ama düzensiz artıyordu kese de görünmeyince dış gebelik olduğu anlaşıldı
Rabiaacg Hempol canım iyi bir hastaneye gittik bugün maalesef düşük yapıyorum eğer yapamazsam çarşamba vakumla alcaklarmış çok önemli gerçekten iyi bir doktor iyi bir hastane tecrübe oldu çünkü cumartesi gittiğim doktor bana iğne vermişti