landarch81 @Hacer2141 Benimki kahverengi kan gibi bir akıntıyla birlikte yumurta akı kıvamında gelmişti. Miktar olarak normal akıntıdan bir hayli fazlaydı. Avuç içi kadar filandı. Nişan geldikten 1 hafta sonra suyum geldi ve doğum yaptım.
Hacer2141 landarch81 Benim kanli degildi ama acilmam baslamis az da olsa.. Bugun biseyin aktığını hissettim pecetem islanmis bide rengi yine sarimsi jel gibi baya coktu.. Bakalik sanci gelmesini bekliyorum
Hacer2141 Merveass Bi parmak acilma var dedi.. az ama olsun baslamis en azindan.. 🙄 3 gun onceydi insallah artmıştır 3 gundur yuruyus yapiyorum aksamlari
Candy_liz Hacer2141 şart değil bence, internetten bakarsan resimlerine kansız olanları da var, benimki dün gece geldi 39+4’te.. hafif kanlıydı.. Benim geldikten sonra çok sancım ve bel ağrım oldu doğuracağım galiba dedim ama bugün de doğurmadım😊 nasip bakalım
Candy_liz Hacer2141 inş canım kendi sancınla kolay ve hızlı bir açılmayla kesisiz doğurursun, bebeğini sağlıkla kucağına alırsın🤲🏻
Hacer2141 Candy_liz amiiin insallah . Rabbim tum gebelerin yardımcısi olsun . Dengesiz insanlarin yorumlari iyice psikolojimi bozdu.. yok su beklemis aniden sezeryana alinmis su olmus bu olmus. Olumlu konusun hersey olacagina varir dimi.. 😤😤
[silindi] Hacer2141 Arkadaşlar 7-8 haftalık ultrason görüntüsünde bebeğin plasentası sağ taraftaysa Bebek kız sol taraftaysa Bebek erkekmiş. Dr.ismail ramzi 10 yıllık çalışması sonucu bu teorinin %97 doğruluğunu savunuyor. Ben yüzük Çin takvimi aşerme inanmıyorum. Ama bu bir doktorun 10 yıllık araştırması merak ettim. Beraber bakalım doğruluğuna ☺️ Birde kalp atışını merak ediyorum doğru mu? 140-150 erkek 160-170 kız diyorlar. Maksat eğlenmek ve bişeyler öğrenmek.