Dileksunaa00 Ftmnur11 olmaz mı 4 5 gündür felaket düzeyde bel ve bacak agrısı çekiyorum 1,5 yaşında oğlum var hala emziriyorum Gögüs lerim hissizdi 3 gündür sızlıyor süt iniyor gibi düşünmüştüm ama acımaya başladı kasıklarımda ara ara batmalar oluyor
Ftmnur11 Dileksunaa00 valla testte çok belli pozitif görünüyor hayırlı olsun Allah kolaylık versin oğlunda kucukmus daha :)
Dileksunaa00 Ftmnur11 Allah razı olsun küçük ama akıllı sakin bir çocuk çok istiyordum kardeşi olmasını nasip etti sanırım Rabbim çok şükür Allah kimsenin kucagını boş bırakmasın 🙏🏼☺️
zlemceylan Dileksunaa00 yok vermedim birkaç gün daha bekleyip koyulaşırsa pazartesi kan vermeyi düşünüyorum 🥰
eliff__ Dileksunaa00 canım hayırlı olsun inşallah adetlerin düzenli mi en son adet tarihin ne zaman benim de 5 gün var bugün test yaptım ama şimdi çıkmadi
eliff__ Dileksunaa00 anladım canım dua eder misin lütfen Ben de bu ay 22 Ekim’de bir yılım oluyor eşime çok güzel sürpriz yapacağım eğer Rabbim nasip ederse 1 yıldır istiyoruz deniyoruz ama nasip bu ayy umutluyum bakalm bence. Pco var
Dileksunaa00 eliff__ çok geçmiş olsun kuzum tabiki ederim Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın inşallah 🙏🏼☺️
Dileksunaa00 Yeniden merhaba güzel hanımlar 2 gün geçti ve erken gebelik testini tekrarladım bugün daha koyu çıktı çizgi en azından direk bakınca görülebiliyor kan verdim bakalım yükselmiş mi aşırı heyecanlıyım ☺️🙏🏼
Yarennasal Dileksunaa00 insallah vardır ben gördüm cizgiyi darisi basıma 🙏🏻 bende bugün yaptım sizin ki gibi cıktı paylastım hatta bende kan vermeye gideceğim