Dileksunaa00 4 5 gündür aşırı bel ve bacak agrısı çekiyordum kasıklarıma batma oluyordu regl ime 5 gün var test yaptım dayanamayıp ben bakınca pembe gözüküyor silik biraz ama siz görüyor musunuz? Farklı marka testler ile denemedim hepsi böyle çıktı
ezgickm Dileksunaa00 canım bir çzigi görünüyor ama tam anlayamadjm farklı marka mı yaptın aynı markadan başka testler mi yaptın
Ftmnur11 Dileksunaa00 inşallah.acilde verirseniz kanı 1 saat içinde sonuç çıkmış oluyor.yada özel bı hastanede aynı gün öğrenirsiniz.saglik ocağı ertesi gün çıkıyor sonuç
Senucarn Bence de var gibi ama önce bir kan tahlili yapman lazım çünkü orada pembe bir çizgi görünüyor
Dileksunaa00 Ftmnur11 şimdi acile gidicem bir tane daha erken gebelik testi yaptım onda da gözle görülür çizgi çıktı silik te olsa bakalım degerler nasıl çıkacak :)